Thursday 22 November 2012

14 NOVEMBER 2012 ♥

Assalamualaikum.

Hai guys. Fuuuuh. Dah lama tak update. Rindu blog aku :* Hahaha. K , hari nie aku nak update pasal birthday aku. 14 NOVEMBER 2012. Hari nie dah 21 November. Hah , nampak tak betapa malasnya aku nak update? LOL :3 Kk , sambung story. Bila dah dapat free call , of course lah bergayut. Bergayut sampai pukul 4. Nasib baik ayah tak marah. Birthday girl katakan. Hehe x) Then , dalam pukul 10 pagi , pegi DP. Tunggu dak Puteri dekat Mcd. Dalam pukul 10.30 baru sampai. Siot betul -.- Lepas tu , teman dak Put beli baju. Then , pegi MP main bowling dengan Eyra and Haneem. Dekat situ , ada peristiwa yang aku takboleh lupakan. Paling malu ah. Pakcik sebelah aku paling over gelak. Peh , siot betul -.- Lepas main bowling , pegi lepak dekat Mcd. Jumpa kawan lama aku , Shila , Yana , Nasywa. Then , jumpa dak Afif dengan Wan. Ajak adik aku dengan kawan-kawan dia lepak sekali dengan dorang. Then , kena baling tepung dengan Afif and Wan. Nie semua rancangan dak Afif. Tak sangka dia nak buat betul-betul. Kuang aja eh korang. Tumbuk karang. Hahaha ;p Apa-apa pun , hang hari rabu hari tu memang best ;) Malam tu pulak , ayah bawak pegi makan. Nak celebrate gituuuu. Hihi. Thanks untuk kawan aku sebab sudi nyanyikan lagu untuk aku. Terharu doh. Hehe x') K , sekarang tengok gambar pulak :)


Dengan put. Thanks hang dgn aku :*


Kawan lama aku , Shila ;)


Dengan Nasywa ;)


Eyra :)


Kawan adik aku , Fadzlyana :)


Adik angkat aku yang comel , Dessy :*


Adik aku , Su :* #tinggi kiteorg dah nak sama -.-

Wan , Afif , Zamri , Fikri


Gambar lepas kena baling tepung -.-


Guys , thanks untuk 14 NOVEMBER. Aku akan ingat sampai bila-bila. Thanks jugak untuk si keding sebab otp dengan birthday girl nie. Hihi x) Thanks for everything guys :*

No comments:

Post a Comment